ПРО  ШКОЛУ


ЗМІСТ СТОРІНКИ

ІСТОРІЯ ШКОЛИ

КЕРІВНИЦТВО ШКОЛИ

ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ

МОДЕЛЬ ШКОЛИ

ОПИС ПРОЕКТІВ ШКОЛИ

Обдаровані діти

Перспективи культурного розвитку сільського соціуму


Історія школи


-

2.10.1881р.

Іван Олександрович Угрімов відкриває церковно-приходську     школу. Утримує її власним коштом.

-

1884р.

Школа переходить до відомства архіальної Училищної Ради. Стає церковно-парафіяльною.

 

Вчителі:

-

до 1884р.

син священика Іван Левицький

-

1884-1886р.

син паламаря Никифор Левицький (зак. Волинську духовну семінарію)

-

1887-1889р.

донька священика Марія Карковська (зак. Волинську духовну семінарію)

-

1889-1892р.

Віктор Григорович Вікторовський (зак. Волинську духовну семінарію)

-

1892-1901р.

син священика Іван Левицький (свідоцтво Народного вчителя)

-

1890р.

навчається 40 хлопчиків, 4 дівчинки. Закінчили з пільговими посвідченнями 6 учнів

-

1895р.

в школі навчається 39 хлопчиків, 5 дівчаток

-

13.11.1900р.

з дозволу Міністерства народної освіти Іван Олександрович Угрімов відкриває «однокласное министерское народное училище». Вчитель Микола Павлович Духнович (зак. Волинську духовну семінарію). Утримується коштом від Угрімова. В школі 13 учнів.

-

1901р.

в школі навчається 24 хлопчики, 9 дівчаток

-

1903р.

36 хлопчиків, 9 дівчаток

-

1940р.

в школі: 19 вчителів, 425 учнів

-

1962р.

18 класів, 441 учень. В ІХ-ХІ класах навчаються учні із Самчиків, Киселів, Губина, Решнівки, Сахновець, Степка. Заняття в дві зміни, в третю – вечірня школа сільської молоді і очно-заочна школа. Розташовується школа в трьох приміщеннях (10 класних кімнат): будинок-палац ХVІІІ ст.. (офіцина); колишнє однокласне міністерське народне училище; колишня церковно-приходська школа.

-

1967-1970р.

будівництво типової будівлі під школу

-

30.08.1971р.

відкриття нової школи





Керівництво школи


Польовий Ігор Павлович,

директор школи, учитель історії вищої категорії, старший вчитель

Управлінське кредо:

Керувати - значить приводити до успіху

Педагогічне кредо:

Щоб мати право вчити інших, треба постійно вчитися самому


Творчий портрет

                                                                                                                           Наслідуючи Ш. Амонашвілі…

           Десь там далеко між зорями, де безмежний простір і прозора синьоока даль, жили-були три істини: Істина Життя, Істина Мудрості, Істина Серця – чисті, Богом створені. Вони літали на невідомі планети з місією допомогти їх мешканцям осягнути головні життєві цінності.

         "Допоможемо землянам", - сказали вони і спустилися на планету Земля.

           Прилетіли до однієї школи з надією, що їм порадіють. Зайшли в розкішний кабінет директора:

-         У мене мало часу, - попередив той, - і є свої прописні істини.

           Полетіли вони до другої школи. Директор мигцем глянув на них і занурився у свої папери, бо поспішав на педагогічну раду.

         Пригнічені Істина Життя, Мудрості і Серця прилетіли до Самчиківської загальноосвітньої школи, і її привітний директор гречно прийняв їх у стінах свого закладу. Гостей  вразила радість життя, любов до праці, непідробний оптимізм керівника. Його вміння побачити в колезі та учневі красу зовнішню та красу людської душі, робити власні зіставлення минулого школи і з реальним сьогоднішнім життям, прогнозувати майбутнє.         Їм  імпонували життєдайні джерела сили, мрій, фантазій, такт і шанобливе слово як основа спілкування, вільнолюбність і впевненість в собі. "Гарний приклад життя маленькій людині у складному дорослому світі", - подумала кожна із Істин. Вони зріднилися із душею директора і залишилися в Самчиківській школі.

         Відтоді оселилися тут Духовність, Краса, Творчість, Експериментаторський дух, Інноваційна далекоглядність, Майстерність та Висока Людяність, які впевнено ведуть вчителів та учнів до нових звершень.



Фурман Наталія Володимирівна,

заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель зарубіжної літератури вищої категорії, вчитель-методист

Педагогічне кредо:

Мені хочеться прорости квіткою в серцях учнів, посіявши там добре, розумне, вічне



Творчий портрет

Погляд на себе – не просто, я знаю,

Та все ж частенько портрет розглядаю

Свій… Очима дітей, батьків, вчителів.

Ого! Скільки фарб! Не вистачить слів!

Як складно їх розумом, серцем сприймати

І кожен штришок вловити, вгадати.

На поміч йде Творчість. Окрилена нею,

Шукаю власну педагогічну ідею.

Разом – ми сила, давай руку, йдемо

І спільно суть важливу знайдемо.

Он шлях чий? Дитини!

Сьогодні маленької – завтра Людини.

Який він незвичний і вкрай хаотичний!

Із чого зіткався? З питань таких вічних і прозаїчних:

Чому? Навіщо? Коли? І для чого?

Час інтернету – веде нас до чого?

Рух і напрямок справді куди?

Біль і страх за кого завжди?

Невпевненість і сумнів чому у душі?

Благородство і вірність лише у вірші?

Прокляття і воскресіння водночас. Невже?

Туга й самотність – норма уже?

Колір звуків, мелодія фарб – це можливо?

Інформаційне поле? – Питань ціла злива!

Погляд, даль, небо, істина, Школа.

Вона не лишала дитину ніколи.

- Життя,  ти жорстоке!

Серед твоїх запитань маленькій людині так одиноко.

Лячно й мені…Ніби все я вивчала,

Скільки прикладів, тверджень, задач розв`язала,

Але цього в сучасному світі замало.

Дитя розгубилось, невпевнено стало.

-         Дій, - Педагогіка стиха сказала.

Оновлена, горда, наповнена змістом.

Слова мимоволі злетіли намистом:

-         Тобі все доступно! Ти можеш, ти вмієш!

Ти знаєш, маленька Людино, і дієш!

Я вірю, що складно, тривожно, незвично,

Але це красиво, гордо, велично!

Тепер я… Ми! Чудово!!!

Ранок. Дорога. Дзвінок. Рідна Школа…

І тут я знаю з чого почати:

А що! Це так просто – життя викладати

В рівняннях, цифрах, фактах, проблемах.

А далі методики вічна дилема.

І знову шлях…Тільки вчитель стоїть

На роздоріжжі…Ну а питання знову кричать:

-         Нас є сила!

-         А в нас є заступник! – Думка злетіла.

І тут про портрет я миттю згадала.

Як добре, що часто його розглядала

Очима дітей, батьків, вчителів

Ого! Скільки фарб! Не вистачить слів!

Думки вголос

Заступник - це :

-         Неабиякий генератор нових ідей!

-         Надто строгий шкільний методист!

-         Неперевершений носій інформацій.

-         Вчительський лідер!

-         Ініціатор неспокійного життя школи!

-         Контролер на шкільних маршрутах!

Але перш за все – це:

-         Майстер педагогічної справи!

-         Це ювелір вчительських думок!

-         Це друг з відкритим навстіж серцем!

-         Це вчитель… Ні! Більше того:

-         Це Вчитель Вчителів!

Це… Ангел-охоронець такого неповторного живого створіння, як Школа.

Хтось із мудрих дуже влучно сказав: "Ангели – це те, чого люди, як правило, не помічають".

Справді, ми частенько не усвідомлюємо причин своєї або чужої радості, легкої  доброї думки, що взялася невідомо звідки, не помічаємо роботи, виконаної кимось з любов`ю.

Але в такі моменти нам добре і затишно в світі. То може в шкільному вирі це лагідний дотик ангельського крила заступника, який після виснаженої праці втомлено шепоче:

                    "Мій добрий Ангеле, я знаю: чуєш ти –

                    Школу мою від лиха захисти",

Не усвідомлюючи, що він і має бути тим Ангелом – Вчителем Вчителів.



Сорочинська Наталія Вікторівна,

заступник директора з виховної роботи, учитель художньої культури та основ здоров'я

 

Педагогічне кредо:

Люби, знай, поважай і розумій дитину, вір у неї


Творчий портрет

 

           Кожний вчитель – неповторний,  бо кожний по-своєму любить дітей. І ця любов до дітей аж ніяк неоднозначна, неодновимірна, складається з безлічі кристаликів як великих, так і малих, зовні майже непомітних.     

         Справжньому вчителю обов’язково притаманні любов до рідного краю, палке захоплення своєю професією, людяність, чесність, скромність, прямота. А якщо Всевишній наділив учителя ще й фантазією та аристократизмом, - то такому вчителеві немає ціни. Для дітей кожна зустріч з ним, кожен урок його – щастя.


              Король Лілія Григорівна,

педагог-організатор, учитель української мови та літератури, бібліотекар, старший учитель

 

             Педагогічне кредо:

             Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити

              те, що викладаєш і тих, кому викладаєш.



Творчий портрет

          У народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах своїх учнів. Я впевнена: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця.

          Учитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. Вчитель не тільки вчить, він допомагає, виховує, підказує, шукає… Бути вчителем, означає не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою винагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню людини. Це прекрасно, що вчитель може бути порадником, провідником і володарем знань.


Педагогічний  колектив


Павлюк Сергій Броніславович,

учитель інформатики вищої категорії,

старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться

Портфоліо Павлюка С. Б.



Левицька Алла Миколаївна,

учитель математики вищої категорії,

старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Запали вогник у собі й тільки тоді ти запалиш вогник у дітей

Портфоліо Левицької А. М.



Павлюк Олена Василівна,

учитель математики вищої категорії,

старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Будувати роботу на позитивних емоціях вчителя й учня

Портфоліо Павлюк О. В.




Кузьмич Людмила Володимирівна,

учитель української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист

 

Педагогічне кредо:

Хто не дивиться вперед, опиняється позаду

Портфоліо Кузьмич Л. В.



Касьянова Ольга Василівна,

учитель англійської та французької мов вмщої категорії, старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Підготуй учня, у якого зможеш навчитися сам

Портфоліо Касьянової О. В.



Степанчук Наталія Миколаївна,

учитель англійської мови вищої категорії,

старший вчитель


Педагогічне кредо:

Що посієш, те й пожнеш



Вишку Людмила Іванівна,

учитель географії вищої категорії,

старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Сильним, досвідченим стає педагог, який уміє аналізувати свою роботу



 

Шнайдер Ольга Володимирівна,

учитель біології та хімії вищої категорії,

старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Мудрий не той, хто знає, а той, чиї знання корисні



 

Мережко Валерій Миколайович,

учитель фізичної культури вищої категорії,

старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Не зупинятися на досягнутому



Муляр Оксана Володимирівна,

учитель трудового навчання 

Педагогічне кредо:

Не споглядати й говорити, а вчити і творити

 



Шлапак Любов Володимирівна,

учитель музичного мистецтва,

8 тарифний розряд


Педагогічне кредо:

Найбільша радість для вчителя, коли похвалять його учня




Мережко Тетяна Анатоліївна,

учитель початкових класів вищої категорії,

старший вчитель


Педагогічне кредо:

Діяти. Творити. Удосконалюватися



Козак Галина Петрівна,

учитель початкових класів вищої категорії,

старший вчитель


Педагогічне кредо:

Будь терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним



Талимончик Антоніна Іванівна,

учитель початкових класів вищої категорії

 

Педагогічне кредо:

Щодня іти в клас, щоб серцем освітити чарівний світ дитячої душі. В ній іскорку пізнання запалити, й любов, що в серці, розділить на всіх.



Остапчук Оксана Віталіївна,

учитель початкових класів вищої категорії,

старший вчитель

 

Педагогічне кредо:

Вчитель, який передає дитині знання - ремісник, то, хто виховує характер справжній митець своєї справи.

Портфоліо Остапчук О. В.




 

Щербина Тетяна Федорівна,

психолог вищої категорії

 

Педагогічне кредо:

Роби те, що приносить задоволення, і будеш вільним



Панчук Людмила Іванівна,

учитель фізичної культури 

 

Педагогічне кредо:

Не зупинятися на досягнутому



Модель школи


Школа – соціокультурний центр села

 

Взаємодія школи із громадськими організаціями:

- бажання відповідати вимогам суспільства щодо органічної інтеграції освіти, науки, культури;

- усвідомлення значимості науково-дослідницької, мистецької, волонтерської діяльності;

- об’єднання творчих та інтелектуальних зусиль для збагачення наукового та культурного потенціалу рідного краю;

- прагнення до самовдосконалення, творчої самореалізації.

 

Шляхи взаємодії 

Музична школа

Можливість вчитися майстерній грі на баяні, акордеоні, фортепіано, вдосконалювати хоровий та вокальний спів.

Художня школа народно-декоративного мистецтва

Формування основ естетичної культури, почуття прекрасного через відродження народних традицій, оволодіння мистецтвом „Самчиківського розпису”.

Самчиківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів

Волонтерський рух (акції милосердя, концерти, трудовий десант).

Сільський будинок культури

Відродження народних традицій та звичаїв краю (спільні виступи, концерти, фольклорні свята).

Самчиківська дільнича лікарня

-         здійснення громадського огляду;

-         лекції;

-         медико-санітарна підготовка старшокласників;

-         оздоровчо-профілактичні заходи.

Самчиківське лісництво

-         екологічна стежка;

-         озеленення лісу;

-         науково-дослідницька діяльність(МАН).

Державний історико-культурний заповідник „Садиба Самчики”

-         пошуково-дослідницька діяльність(МАН);

-         участь в краєзнавчих експедиціях;

-         вивчення національних традицій, звичаїв та вірувань краю.

 

Хмельницька державна сільськогосподарська дослідна станція (ХДСДС)

Науково-дослідницька діяльність(МАН)

 


Опис проектів школи


Обдаровані діти

                         1. Назва проекту «Обдаровані діти»

2.    Обгрунтування вибору проблем

Майбутнє України залежить від багатьох чинників, найважливішим з яких є її інтелектуальна могутність. Творчий потенціал молоді, її бажання  засвоювати нові знання, створювати технологічні новації, творчо мислити і виробляти конструктивні рішення.

Тому обдарована, інтелектуальна, творча та небайдужа до долі своєї країни молода людина перебуває в епіцентрі суспільної свідомості й оточена особливою увагою.

Певні творчі підходи, багаторічні традиції, що склалися у роботі зі здібними учнями, потребують оновлення змісту. Тому найбільш придатною є реалізація парадигми особистісно орієнтованої освіти, спрямованої на розвиток здібностей учня, створення діяльнісного навчального середовища, індивідуалізацію педагогічного процесу, підготовку до життя та майбутньої діяльності, формування гуманістичного світогляду, активізацію самостійної діяльності школяра, успішну адаптацію здібностей учнів у соціокультурному середовищі

3.    Мета проекту:

 

Ø     об`єднати зусилля адміністрації навчального закладу, голів шкільних методичних об`єднань, класних керівників, вчителів-предметників, керівників гуртків і спортивних секцій, громадських організацій і батьків у створенні оптимальних умов для розвитку та творчої реалізації обдарованих дітей;

 

Ø     забезпечити пріоритетність системи пошуку, навчання, виховання і підтримки обдарованих дітей як важливого чинника майбутнього України.

 

4.    Завдання проекту:

 

Ø     створення цілісної системи пошуку, відбору навчання, виховання і підтримки обдарованих дітей;

Ø     забезпечення сприятливого простору для інтелектуального, духовного, морально-етичного та фізичного розвитку учнів:

-        впровадження поглибленого вивчення предметів;

-        впровадження спецкурсів, факультативів;

-        залучення учнів до науково-дослідницької роботи в секціях МАН;

-        спільна участь учнів і учителів у науково-дослідницьких проектах;

Ø    запровадження батьківської практичної конференції «Створення умов для розвитку творчих здібностей дитини в сім`ї;

Ø    здійснення моніторингу індивідуальних творчих здібностей учнів.

 

5.    Напрямки реалізації проекту:

 

Ø    формування мотивації до отримання сучасних наукових знань;

Ø    формування навичок вільного володіння технологіями пошуку знань;

Ø    ознайомлення з найбільш актуальними проблемами, ідеями і темами сучасної науки, стимуляція та розвиток завдяки цьому креативного мислення учнів;

Ø    стимулювання самостійності й ініціативи у навчанні й саморозвитку;

Ø    сприяння розвиткові самосвідомості, досвіду самоосвітньої роботи;

Ø    розвиток комунікативних здібностей, здатності до спілкування з творчими людьми;

Ø    сприяння успішній реалізації здібностей та компетенцій учнів.

 

6.    Характеристика проекту:

 

Ø    за кінцевим результатом: практико-орієнтовний;

Ø    за змістом: міжпредметний, надпредметний;

Ø    за кількістю учасників: індивідуальний, колективний, парний, груповий, командний;

Ø    за тривалістю: довготривалий;

Ø    за ступенем самостійності: репродуктивно-дослідний;

Ø    за характером контактів: внутрішній, зовнішній.

 

7.    База реалізації проекту:

 

загальноосвітній навчальний заклад.

 

8.    Учасники проекту:

 

Ø    учні загальноосвітнього навчального закладу;

Ø    учителі-предметники;

Ø    керівники гуртків, спортивних секцій, науково-дослідницьких робіт МАН

 

9.    Співучасники проекту

 

Керівники гуртів шкільного братства за інтересами «Оранта», науковці Хмельницької державної сільськогосподарської дослідної станції, працівники державного історико-культурного заповідника «Самчики», митці місцевої художньої студії «Просвіт».

 

10.      Термін реалізації проекту:

 Початок:вересень 2011 р.

Закінчення:червень 2016 р.

 

11.        Прогновзований результат:

 

Ø  Зміцнення знань учнів, отримання вищих результатів у рівні досягнень учнів та формування різноманітних компетенцій.

Ø  Розвиток художньо-естетичних, духовних, морально-етичних, фізичних здібностей учнів.

Ø  Створення системи моніторингу результативності здібностей учнів та педагогів.

 

12.        Ресурси:

Ø  Людські: творчо-працюючі учителі-предметники, керівники гуртків, секцій, спеціаліст з комп`ютерних технологій.

Ø  Матеріально-технологічні: наявність кращого досвіду роботи із здібними та обдарованими учнями, комп’ютерних дисків з відповідними програмами, дидактичних посібників.

Ø  Інформаційні: література, розробки кращого досвіду з даного питання.


    13.        Потреби:    

             сприяння:

-        у створенні та тиражуванні матеріалів, комп`ютерного забезпечення діагностики пошуку, відбору результатів навчання та розвитку здібностей особистості;

-        банку даних «Творча обдарованість».

 

14.        Рецензент:

             методист Старокостянтинівського районного методичного кабінету

 

     15.    Етапи реалізації завдань проекту

 

Етап

 

Завдання

 

Діяльність

Термін

 

Ресурси (потреби)

 

Результат

 

Хто виконує

 

 

 

Примітка

І. Діагностико -

прогностичний

1.Пошук і цілеспрямований відбір обдарованих дітей:

- діагностика об дарованості;

- аналіз результатів;

Створення інформаційного банку даних про здібних, талановитих, обдарованих дітей.

Проводити індивідуальні заняття з ново-призначеними класоводами, класними керівниками з питань вивчення особистості.

Розробка плану заходів.

Діагностування.

Створення інфор-маційного банку

Вересень 2011р.

Пакет діагностичних матеріалів, папір, комп`ю-тер. Кошти.

План роботи за-гальноосвітнього навчального зак-ладу.

Діагностування.

Банки даних.

 

Заступник директора, вчителі-предметники, класні керівники.

 

ІІ. Підготовчий

1.Психолого-педагогічний аналіз розвитку здібностей учнів.

 

2.Оцінка та самооцінка потенційних можливостей сімей обдарованих дітей

Визначення параметрів вимірювання психічного розвитку. Психологічне тестування.

Опитування батьків

Жовтень-грудень 2011р.

Необхідна кількість діагностичних матеріалів.

Кошти, папір, комп`ютер,

Ксерокс.

Корекція інфор-маційного банку даних.

 

 

 

 

План роботи

Психолог

 

 

 

 

 

 

Класні керівники

 

ІІІ. Діяльнісний

1.Створення сприятливого простору для інтелектуального, духовного, матеріально-естетичного, фізичного розвитку учнів:

- предметні тижні;

-Міжнародний конкурс з української мови

ім. П.Яцика;

-тематичні творчі конкурси;

- спартакіади, спортивні змагання;

- організація роботи шкільного наукового товариства «Осяяння»

2. Впровадження інноваційних технологій навчання.

3. Забезпечення фундаментальної освітньої підготовки:

- активізація роботи з обдарованими дітьми через профілізацію навчання, спортивні секції, гуртки братства за інтересами «Оранта»;

- диференційована та індивідуальна роботи з обдарованими дітьми;

- вивчення іноземних мов (англійської, французької, російської).

 

Групові консультації, наради.

«Олімпійський збір» призерів районних олімпіад, конкурсів, спартакіад і т.д.

 

 

 

 

 

Розробка плану

 

 

 

Організація поглибленого вивчення окремих предметів, роботи факультативів, курсів за вибором, гуртків за інтересами, спортивних секцій.

Нарада з учителями-предметниками

     

2011-2016рр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011р.

 

 

2011-2016рр.

 

 

Кошти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кошти, папір, комп`ютер, копіювальна техніка

 

 

 

Кошти, необхідні матеріали

 

Результативність участі учнів (призові місця) в олімпіадах, конкурсах, спартакіадах

 

 

 

 

 

 

 

Організація роботи щодо впровадження прогресивних технологій.

 

Призові місця в ІІ і ІІІ етапах учнівських олімпіад і кон-курсів.

 

 

Надання належних освітніх послуг

 

Заступник директора, вчителі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голови шкільних МО

 

 

 

 

 

Заступник директора, учителі-предметники, керівники гуртків, секцій.

 

ІІІ. Діяльнісний

4. Надання учням можливості реалізувати творчі здібності через пошуково-дослідницьку та наукову діяльність.

5. Обмін досвідом.

6. Співпраця з ДІКЗом, ХДСГДС, мистецькою студією «Просвіт»

7. Здійснення просвітницької та видавничої діяльності.

8. Оцінка та самооцінка творчого потенціалу педагогічного колективу закладу.

Програма творчого росту педагогів.

9. Виховання лідерів через систему роботи школи учнівського самоврядування «Престиж».

10. Адаптація обдарованої дитини:

- оцінка  рівня адаптованості дитини у закладі та соціумі;

- психолого-

педагогічна підтримка обдарованих дітей.

11. Система підтримки та стимулювання учнів.

Розширення мережі секцій МАН

 

Засідання творчої групи

 

 

 

Просвітницька діяльність.

Публікації.

Методична робота з педагогами. Семінари «Обдаровані діти», «Творча обдарованість», відкриті уроки, позакласні заходи, майстер-класи.

Вивчення рівня адаптації дитини. Аналіз результатів.

 

 

 

 

 

Засідання творчої групи

2011-2016рр.

 

 

2011р.

 

 

 

 

2011-

2016рр.

 

2011р.

(до кінця проекту)

 

 

 

 

 

 

 

 

2011р.

 

 

 

 

 

Травень 2011-2016рр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кошти, папір, ксерокс.

 

Кошти, папір, комп`ютер, ксерокс.

 

 

 

 

 

 

 

 

Необхідна кількість діагностичних матеріалів

 

 

 

 

Кошти

Результативність участі

 

 

 

Вироблення раціонального підходу до вирішення проблеми.

Створення методичного забезпечення

Погодження форм і планів роботи.

Методичні рекомендації.

 

 

 

 

 

 

Програма психолого-педагогічної підтримки

 

 

 

 

Матеріальне стимулювання

Заступник директор з навчально-виховної роботи

 

 

 

Члени творчої групи

 

 

 

 

Вчителі-предметники

 

 

 

 

Заступник директора, голови шкільних МО

 

 

 

 

 

 

Психолог

 

 

 

 

 

 

 

Директор, члени твор-чої групи

 

 

1.Створення банку даних творчих ідей та знахідок.

 

2.Саморозвиток та самоосвіта педагога:

-індивідуальний стиль діяльності в роботі з обдарованими дітьми;

-школа перспективного педагогічного досвіду.

3.Участь у творчих конкурсах з дітьми, батьками.

 

4.Свято юних талантів.

 

 

 

5.Узагальнення, оформлення висновків і рекомендацій.

Групові форми роботи. Вивчення пропонованого.

Обмін досвідом. Засідання шкіл ППД.

 

 

 

 

Організація конкурсів, тематичних масових заходів.

Проведення свята.

 

 

 

Аналіз результатів

Виступи на педраді

 

 

 

2013

(до кінця проекту)

 

 

 

2011-2016рр.

 

 

Травень

2011-2016рр.

 

Червень

2016р.

 

 

 

Комп`ютер, папір

 

 

 

 

 

Кошти

 

 

 

Кошти

 

 

 

Необхідна кількість матеріалів, допомога в оформленні

Активізація педагогічної думки

Підвищення фахового рівня вчителя

 

 

 

 

Результативність участі

 

 

Популяризація, активізація учнівської діяльності

Прийняття рішення про подальше застосування

Голови шкільних МО

 

 

Заступник директора, голови шк. МО

Вчителі

 

 

 

 

Педагог-організатор, класні керівники

 

 

Педагог-організатор, класні керівники

 

 

Директор, заступник директора, класні керівники

 

 

Література

1.    Баханов  К. О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі. – Запоріжжя: Просвіта, 2000.

2.    Барко В. І. Тютюнников А. М. Як визначити творчі здібності дитини? – К.: Знання, 1991.

3.    Богоявленская Д. Б. Психология творческих способностей. – М.: Академия, 1998.

4.    Ванбренер С. Методи навчання обдарованих дітей в американській школі. Обдарована дитина. – 1998. - №1. – С. 29-33.

5.    Васюра С. Як навчати обдаровану дитину?Дитина. Сім’я. Школа. – 2001. - №4. – С. 11-15.

6.    Вернидуб  Р. М. Організація науково-дослідної роботи учнів: Методичний посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2010.

7.    Воробйова Р. Розвиток творчої особистості учня на уроках географії. Географія та основи економіки в школі. - 2005. -  №5.

8.    Гильбух Ю. З. Розумово обдарована  дитина. – К.: Либідь, 1993.

9.    Губенко О. В. Творчий  інтелект: деякі особливості та методи активізації у старшокласників. Обдарована дитина. – 1998. - №1. – С. 25 – 28.

10.                       Зазимко О. В. Основні теоретичні підходи до визначення обдарованості. Обдарована дитина. – 1998. -  №8. – С.5 – 12.

11.                       Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми. – К.: Шкільний світ, 2009.

12.                       Коваль Л.Г., Зверєва І. Д. Соціально – педагогічна  підтримка обдарованих дітей. Обдарована дитина. – 1998. -№ 5 – 6. –С. 3-9

13.                       Кондратова Л. Г. Організація проектної діяльності учнів в позаурочній роботі  школи. – Х.: Основа,  2009.

14.                       Косогова О. О. Метод проектів у практиці сучасної школи. – К.: Ранок, 2011.

15.                       Микитюк А. М. Наукові дослідження школярів:  Навчально- методичний посібник. – Х.: Скорпіон, 2003.

16.                       Моляко В. О. Актуальні соціально-психологічні аспекти проблеми обдарованості. Обдарована дитина. – 1998. - №1. – С. 3 – 5.

17.                        Педагогічна підтримка обдарованості. – К.: Шкільний світ, 2005.

18.                        Степенко Г. В., Бургін  М. С. Обдаровані діти: навчання і розвиток. Обдарована  дитина. – 1998. - №3. – С. 6 – 9.

19.                       Сущенко А. Проблема шкільного навчання обдарованих дітей. Шкільний психолог. – 2002. - № 8. – С. 19-22.

 

Перспективи культурного розвитку сільського соціуму

1. Назва проекту "Перспективи культурного розвитку сільського соціуму"

2. Обґрунтування вибору проблеми

                Культура у всіх своїх історичних перетвореннях завжди була і залишається насамперед людською реальністю, що розкриває внутрішній світ людини, її життєві цінності, сенс її буття. І саме тому, що за культурою стоїть внутрішній світ народу у різні епохи його існування, питання культурного розвитку є актуальними.

                Відповідно місія школи, як центру соціокультурного середовища, полягає у збереженні і примноженні скарбів української духовності, національних цінностей, які мають бути передані наступним поколінням.

               Це досягається на основі узгодженості між потребами села в якості і різноманітності освітніх послуг та їхній відповідності соціокультурним потребам села. І це стає основою розвитку соціально-економічного та культурного розвитку і нашого села зокрема, як частки культурного життя району, області.

 

3. Мета проекту:

Ø       Об`єднати зусилля навчального закладу, громадських організацій, місцевих установ у створенні оптимальних умов для культурного розвитку сільського соціуму;

Ø       Забезпечити пріоритетність закладу освіти у формуванні соціального становлення молоді на засадах збереження, утвердження, розвитку історико-культурних надбань нашого краю, яка полягає в необхідності відтворення ідеального високоморального, історико-культурного, піднесено духовного середовища в системі загального культурного, політичного і економічного життя села, району, області, країни.

 

4. Завдання проекту:

Ø       Створення гармонійної, емоційно благополучної атмосфери задля успішної психологічної адаптації дітей у соціумі;

Ø       Забезпечення педколективом безперервності процесу соціалізації шкільної молоді через вирішення проблеми засвоєння, збереження історико-культурних традицій свого регіону;

Ø       Створення керованої системи впровадження виховних новацій відповідно до загальнодержавної соціокультурної ситуації із врахуванням формування місцевої виховної, освітньої історико-культурної традиції.

 

5. Напрямки реалізації проекту:

Ø       впровадження поглибленого вивчення предметів;

Ø       впровадження спецкурсів, факультативів;

Ø       залучення учнів до науково-дослідницьких робіт в секціях МАН;

Ø       спільна участь учнів, вчителів, науковців у науково-дослідних проектах;

Ø       активізація позакласної роботи, спрямованої на творення життєво свідомої особистості;

Ø       розширення можливостей соціалізації учнів шляхом підготовки до загальної та вищої професійної освіти відповідно до потреб регіону.

 

6. Характеристика проекту:

Ø       за кінцевим результатом: практико орієнтований;

Ø       за кількістю учасників: колективний, командний;

Ø       за тривалістю: довготривалий;

Ø       за ступенем самостійності: репродуктивно дослідний;

Ø       за характером контактів: зовнішній, внутрішній.

 

7. База реалізації проекту:

Ø       загальноосвітній навчальний заклад,

Ø       органи місцевого самоуправління;

Ø       музична школа;

Ø       школа традиційних народних мистецтв;

Ø       мистецька студія «Просвіт»;

Ø       дитячий садок «Капітошка»;

Ø       будинок-інтернат для людей похилого віку;

Ø       музей-садиба «Самчики»,

Ø       самчиківське мистецтво;

Ø       Хмельницький інститут агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України,

Ø       дільнича лікарня.

 

8. Учасники проекту:

Ø       вчителі загальноосвітнього навчального закладу.

 

9. Співучасники проекту:

Ø       сільський голова;

Ø       директор школи ТНМ;

Ø       керівник студії «Просвіт»;

Ø       завідувачка дитячого садка;

Ø       директор будинку-інтернату;

Ø       директор музею – садиба «Самчики»

Ø       головний лісничий Самчиківського лісництва;

Ø       директор Хмельницького ІАПВ НААН;

Ø       головний лікар дільничої лікарні.

 

10. Термін реалізації проекту:

Ø       Початок: вересень 2007 р.

Ø       Закінчення: червень 2012 р.

 

11.Прогнозовані результати:

1. Високий рівень культури молоді:

Ø       інтелектуальної;

Ø       моральної;

Ø       духовної;

Ø       художньо-естетичної;

Ø       трудової;

Ø       психологічної;екологічної;

Ø       фізичної.

2. Самоствердження молодої людини як суверенного члена суспільства:

Ø       усвідомлення себе як громадянина і патріота України;

Ø       утвердження людської гідності;

Ø       почуття особистої відповідальності (навколишній світ) за те, що відбувається в країні.

3. Усвідомлення молоддю необхідності жити і діяти за законами конституційної демократії:

Ø       усвідомлення абсолютної цінності прав людини, свободи особистості;

Ø       вміння критично сприймати і самостійно аналізувати інформацію;

Ø       здатність орієнтуватися в сучасній культурній та політичній ситуації;

Ø       здатність послідовно відстоювати свої права.

4. Незмінна любов і повага до своєї культури, рідної мови.

5. Повага до засад полікультурної різноманітності світу:

Ø       визнання культурних досягнень світової цивілізації;

Ø       толерантне ставлення до різноманітності рас, мов, конфесій;

Ø       володіння культурою міжлюдських взаємин;

Ø       терпимість до поглядів оточуючих;

Ø       чітке уявлення про національні та загальнолюдські норми і цінності;

Ø       сприяння функціональній багатомовності сучасної молоді.

6. Активна участь молоді у вирішенні екологічних проблем.

 

12. Ресурси:

1. Людські: творчо працюючі вчителі, спеціаліст з комп`ютерних технологій, консультант.

2. Матеріально-технологічні: наявність кращого досвіду краєзнавчої роботи серед молоді; комп`ютер, ксерокс, папір, комп`ютерні диски

3. Інформаційні: дидактичні посібники, періодична преса, архівні матеріали, наукові розробки, організація і проведення заходів історико-культурного напряму;

   Постійний зв’язок з консультантом.

 

13. Потреби:

Кваліфіковані фахівці; кошти; папір; комп`ютер; копіювальна техніка; друковані матеріали;

 

14. Консультант:

Завідувач методичним кабінетом районного відділу освіти.

 

Контакт

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.