ЖИТТЯ  ШКОЛИ


ЗМІСТ СТОРІНКИ

ВИХОВНА РОБОТА

Схема виховної роботи

Учнівське самоврядування

Газета учнівського самоврядування

Профілактика правопорушень

ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю

ПОЗАШКІЛЬНИЙ ПРОСТІР

Братство за інтересами "Оранта"

Діяльність гуртків

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ШКІЛЬНЕ ВІДЕО


Виховна робота

Схема виховної роботи

Учнівське самоврядування

 План роботи учнівського самоврядування "Престиж" на 2016-2017 н.р.

Склад школи учнівського самоврядування "Престиж" 2016-2017 н.р.

План роботи "Кола однодумців" (старост класів) на 2016-2017 н.р.

Сектори учнівського самоврядування "Престиж"

Школа учнівського самоврядування "Престиж"

Клас року 2017

Презентація "Школа учнівського самоврядування "Престиж"

Презентація "Поклик душі" (Звіт роботи загону "Милосердя")

 Передвиборчі програми кандидатів  на пост голови учнівського самоврядування

Діяльність  дитячо-юнацьких об’єднань у Самчиківській ЗОШ І – ІІІ ступенів

Дослідницька робота "Історія створення музею М. Прокоп'юка"

Флешмоб "Самчиківські діти хочуть миру!!!"

 Газета учнівського самоврядування

Випуск 1 (2017)

                                                            Профілактика правопорушень

Схема системи роботи з профілактики правопорушень

 


Школа сприяння здоров'ю


Дані Міністерства охорони здоров`я свідчать, що протягом навчання збільшуються відхилення в стані здоров`я дітей, зростає кількість хронічних захворювань, погіршуються показники фізіологічного та психічного розвитку дітей та підлітків.

  Прагнучи вплинути на ситуацію що склалася, Самчиківська ЗОШ приєдналася до Шкіл сприяння здоров`ю.

  Ми розглядаємо здоров’я як гармонійне поєднання  фізичного, психічного, соціального, екологічного, інтелектуального та професійної адаптації в центрі якого є духовне здоров`я.

  Велику роль у формуванні духовного здоров`я учнів відіграє організація навчально-виховного процесу спрямована на створення сприятливого психологічного клімату в учнівському середовищі, науковий підхід до кожного уроку: продуманий розподіл навчального навантаження, створення умов для самореалізації учнів, вчасне емоційне розвантаження, зміна виду діяльності з урахуванням порогу втомлюваності учнів.

  В центрі уваги всього навчально-виховного процесу у «Школі сприяння здоров`ю» перебуває дитина, учень, особистість.

Шкільний психолог спільно з учителями проводить психолого-педагогічні спостереження за учнями. Ці спостереження педагоги аналізують і враховують у навчально-виховній та консультаційно-корекційній роботі.

  Особливе значення для кожного вчителя має формування особистості його вихованців, тому впровадження особистісно-орієнтованого навчання відбувається одночасно з діагностичною роботою, яка проводиться спільно з психологічною та медичною службою з метою виявлення психолого-педагогічних особливостей дітей та стану їхнього здоров`я.

  На уроках, виходячи із специфіки навчального предмета, його місця в розкладі, природних біоритмів вчителі впроваджують пальчикову гімнастику, гімнастику для очей, дихальні вправи. На кожному уроці запроваджена система проведення фізкультхвилинок з метою розвантаження та підвищення рухової активності учнів. У початкових класах вчителі доповнюють умовно рухливі фізкультхвилинки загально розвивальними вправами з поворотами та нахилами тулуба в різні боки, прогинанням убік-назад, нахилами голови. Для учнів середньої та старшої ланок розроблена система динамічних пауз з урахуванням навчального навантаження, розкладу уроків і втомлюваності організму. Це дозволяє запобігти розумовим і фізичним перевантаженням учнів. В школі практикується закріплення за конкретним учнем кожного класу проведення фізкультхвилинок для однокласників. Часто вправи супроводжуються спокійною музикою, яка дає можливість відпочити і спокійно перейти до навчального процесу. Для заняття і профілактики стомлюваності учнів педагоги намагаються давати багатий арсенал вправ, щоб ті самостійно могли зняти втому й напруженість під час виконання завдань, виконуючи домашні роботи.

  Є у «Школі сприяння здоров`ю» і власні традиції. Це і проведення Тижня здоров`я, виставок тематичних малюнків, плакатів «Ми обираєм здоров`я», Днів Котигорошка, Здоров`ятка, Веселуна, свят Чебурашки, Мойдодира, випуск газет «Абетка здоров`я». Щотижня на ранкових лінійках учні отримують корисні поради щодо збереження власного здоров`я.

  Популяризацією здорового способу життя та культури здоров`я займається шкільна агітбригада «Перлини здоров`я».

  Ефективно впроваджується вітамінотерапія. Порівняльний аналіз захворюваності свідчить, що учні класів хворіють менше, а під час хвороби їх сили швидше відновлюються.

  В нашій школі навчально-виховний процес будується за принципом формування, збереження й зміцнення здоров`я учнів. В основі такого підходу до організації навчально-виховного процесу лежить новий погляд на парадигму навчання й управління школою – Школою сприяння здоров`ю.

  Усі члени освітнього простору пам`ятають, що здоров`я – це не тільки відсутність хвороб а й гармонійний баланс фізичного, психічного, соціального, екологічного, інтелектуального та професійної адаптації в центрі якого є духовне здоров`я людини.

  Кожен батько й мати хочуть бачити свою дитину розумною, сильною, доброю а найголовніше – здоровою.

  Організація навчально-виховного процесу в Самчиківській ЗОШ І-ІІІ ступенів сприяє гармонійному розвитку і збереженню фізичного, психічного, соціального й духовного здоров`я дитини. Щорічно учні проходять поглиблені діагностичні медичні огляди, що дає змогу відстежити динаміку стану здоров`я кожного учня, окреслити напрямки лікувальної і корегуючої роботи з дітьми.

  У школі працюють творчі педагоги, які впроваджують інноваційні педагогічні та здоров`язберігаючі технології, перетворюють кожний урок на маленьке свято. Педагоги, психолог та медичний працівник систематично надають батькам рекомендації щодо профілактики захворювань, проводять консультації з питань загартування, забезпечення оптимального рухового режиму в сім`ї, впливу особистого прикладу та авторитету батьків на здоров`я дітей.

  В школі створено всі умови для комфортного навчання дітей. Класні кімнати просторі, з оптимальним природним і штучним освітленням, естетично оформлені, відповідають наповненості. Колір стін, меблів відповідають державним стандартам: пофарбовані кольорами, які створюють приємний настрій, психологічний комфорт. Спільними зусиллями батьків, вчителів та учнів озеленено приміщення школи. Столи і парти відповідають віковим та індивідуальним потребам дітей. Повністю переобладнано хімічний та фізичний кабінети. Є всі умови для проведення лабораторних та практичних робіт, підведено воду до кожного робочого місця. Хімічні реактиви зберігаються в лаборантській кімнаті, закриті в шафах. Реактиви 8 групи зберігання знаходяться в сейфі. Є витяжна шафа, в якій проводяться досліди з утворенням небезпечних газів.

  У всіх навчальних приміщеннях та коридорах є квартирки для провітрювання. Кожної перерви проводиться вологе прибирання та провітрювання приміщень.

  Відповідно до матеріалів забезпечення у кабінетах визначені із спеціально оформлені навчальні зони:

· зона для роботи учнів, яку можна легко трансформувати для роботи у колі, у малих групах;

· зона для виконання руханок, фізичних вправ, ігор;

· робоче місце вчителя;

· зона для розташування технічних засобів навчання;

· місце для розміщення навчально-методичної наочності.

Зроблено євроремонт санітарних кімнат.

  Навчання в школі починається із зарядки. Особлива увага приділяється зміцненню здоров`я першокласників. Для них є спеціально обладнана ігрова кімната.

  Збереженню і зміцненню здоров`я дітей сприяє збалансоване повноцінне харчування всіх учнів школи. Введено дієтичне харчування для учнів, які цього потребують. З метою профілактики захворювань введено «С»-вітамінізацію в страви добавляють йодовану сіль.

  Центром здоров`язберігаючої та здоров`язміцнюючої системи є спортивний зал та спортивний майданчик школи, на який з ранку і до вечора не змовкають дитячі голоси.


Позашкільний простір


Братство за інтересами "Оранта"

 

Вчіть дитину вдивлятися у звичне,
і вона побачить несподіване,
Вчіть дитину вдивлятися у негарне,
і вона побачить прекрасне.
Вчіть дитину вдивлятися у частини,
 і вона побачить ціле.
Вчіть дитину вдивлятися у мале,
і вона побачить велике.

         Саме так звучить кредо вчителів нашої школи. Полум`я їхніх душ запалює дитячі серця. Адже тільки краса та любов – натхненні чарівниці – так потрібні нашим вихованцям. Саме вони здатні пробудити в дитині творця. Це можливо лише тоді, коли естетична діяльність стане для кожного учня реальною потребою.
         Ще А.С.Макаренко вважав, що виховати людину – означає виховати у неї перспективні шляхи до її завтрашньої радості.
         Головна наша мета – створити справжнє свято для дитини.

 

 

 Діяльність гуртків у Самчиківській ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Діяльність гуртків


 


Фотогалерея



Шкільне  відео


Проект "Відкритий світ"

Comments: 0

Контакт

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.